واکنشی به گفتگوی مدیرعامل خانه موسیقی با مهر/ ما هم سوال داریم! – babol music | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، علی مغازه‌ای از پژوهشگران و منتقدان شناخته شده حوزه موسیقی که طی سال‌های اخیر عمده فعالیت‌های خود را در حوزه موسیقی نواحی ایران متمرکز کرده، چند روز بعد از انتشار مصاحبه مشروح گروه هنر babol music با حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی و اظهارات وی پیرامون برخی از منتقدان این مجموعه صنفی، نسبت به این اظهارات واکنش نشان داد.

babol music در راستای طرح دیدگاه منتقدان خانه موسیقی، در کنار اظهارات مدیرعامل این مجموعه، متن یادداشت انتقادی علی مغازه‌ای را منتشر می‌کند.

متن این یادداشت را در ادامه می‌خو،د؛

مدیرعامل خانه موسیقی لطفاً پاسخ این یک پرسش را بدهند

بار دیگر [حاج آقا] حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه‌ی موسیقی، در جهت جلب نظر موافق یاران و تیم همراهشان در خانه و مدیران ارشاد، به نواختن منتقدان پرداختند و مطالب جالبی بیان داشتند.

ایشان در مصاحبه با babol music فرموده‌اند: بر این باورم که ما همیشه به نقدها جواب دادیم و به دوستان منتقد بارها گفتیم بیایید اینجا نقد کنید و پاسخش را هم دریافت کنید ولی گویا عده‌ای کارشان و شغلشان نقد ، است. گویی هویت آن‌ها در قالب منتقد تعریف شده است.

و فوراً در ادامه فرموده‌اند: من این رویکرد را چندان نمی‌شناسم.» البته خوب است که نفرمودند منتقدان برای این شغلشان از ،، حقوق هم دریافت می‌کنند.

بر اهل فن آشکار است ،ی که چنین سخن، را بیان می‌کند، اصولاً نه تصور درستی از نقد دارد، نه می‌تواند منتقد را تعریف کند و نه با مفهوم و م،ومات پاسخ‌گو بودن آشنا است. خاصه زم، که خود اعتراف کند که این رویکرد (بخو،د انتقاد) را چندان نمی‌شناسد.

پیشنهاد:  گرشا به سوگ پدرش نشست | پدر گرشا رضایی درگذشت

از طرف دیگر به نظر می‌رسد ایشان منتقد را به ،وان یک فرد یا یک انسان حیات‌مند به رسمیت نمی‌شناسند، و زم، که منتقد، نکاتی را مطرح می‌کنند ایشان و مشاوران و همکارانشان حرف منتقدان را نه می‌خوانند و نه می‌شنوند و معتقدند برگزاری یک نشست عمومی دو سه ساعته پاسخ عملی و درخوری به هر منتقدی است و منتقدان باید بیایند و همانجا انتقاد کنند و جوابشان را بگیرند. جلساتی که به قول خودشان حاضران به مسائل خارج از خانه و غیرموسیقی هم می‌پردازند و ایشان، هم پاسخ می‌دهند و هم تا حد امکان آن سخنان و انتقادات را منتقل می‌کنند. حال به کجا؟ الله و اعلم.

مدیرعامل خانه در سخنان خود اشاره کرده‌اند که یادشان هم نمی‌آید به برگزارکنندگان توصیه کرده باشند فل، بیاید یا فل، نیاید. خب این هم به اندازه خود جالب بود که اگر ،ی تردید یا تشکیکی در نحوه گزینش افراد یا حاضران در جلسات وارد کرده بود، بداند تا جایی که ایشان به خاطر دارند، چنین تصوری نمی‌تواند صحت داشته باشد.

بگذریم!

از آنجا که من هم مانند دوستان دیگر گاه انتقاداتی را مطرح می‌کنم، و حال که ایشان تلویحاً فرمودند حرف و نظرات ما انگار در چشم ایشان و دوستانشان هیچ ارزش و اعتباری ندارد و سخنان ما صرفاً عبارات و کلماتی هستند که برآمده و ناشی از یک شغل است، تصمیم گرفتم تنها یک پرسش روشن و صریح و البته تعیین کننده را با مدیرعامل خانه موسیقی مطرح کنم تا اگر طبق گفته‌هایشان، اعتقادی به پاسخگو بودن داشتند، زحمت بکشند پاسخ همین پرسش را بدهند تا سخنشان برای همه به اثبات برسد و پس از پاسخ ایشان، ما و اهل موسیقی بد،م که آیا می‌تو،م پرسش‌های دیگری را با آن مدیر محترم در میان بگذاریم یا خیر!

پیشنهاد:  دانلود اهنگ Yalansa ماهسون

جناب آقای نوربخش، مدیرعامل محترم خانه موسیقی

خواهشمندم بفرمایید که شما منتقدان خود را پرشمار می‌بینید یا کم‌تعداد و انگشت شمار؟

این پرسش را به این دلیل مطرح می‌کنم که شما هرگاه صحبت می‌کنید، همگان را به این نکته توجه می‌دهید که همیشه پاسخ منتقدان را می‌دهید و هیچ مشکلی با نقد عملکرد خانه ندارید. پس وجود منتقدان را انکار نمی‌کنید. بنابراین پاسخ شما به این پرسش برای روشنگری و تحلیل و اثبات مدعایتان بسیار مهم است.

توضیح بدهم که جواب شما می‌تواند بیانگر دو حالت و وضعیت میان خانه و هنرمندان منتقد باشد. اگر منتقدانتان پرشمار باشند، می‌توان پذیرفت که برخلاف باور و سخنانتان، عملکرد شما در جایگاه مسئولیتتان نادرست و پراشکال بوده است که با این حجم انتقاد و این میزان منتقد روبرو شده‌اید. پس بدیهی‌ست صدور اطلاعیه دعوت به جلسه نه مشکلی از شما و نه از آنان حل می‌کند چرا که احتمالاً اقناع آن همه منتقد بسیار دشوار خواهد بود.

اما اگر معتقدید منتقدان شما کم تعداد یا انگشت شمار هستند، بسیار کار ساده و راحتی است که با آنان ارتباط مستقیم برقرار کنید!

پس برای اثبات سخن خود به این پرسش هم پاسخ بفرمایید که آیا شما تا کنون شخصاً ًبا این منتقدان اندک، -چه خوب که شغلشان را منتقد بودن می‌د،د- تماس گرفته و از آنان خواسته‌اید صحبتی با هم داشته باشید؟ یا معتقدید شأن مدیریت خانه موسیقی اجل از این حرف‌هاست و این روش، روش درستی نیست و آنان باید در پیِ مشاهده اطلاعیه روابط عمومی خانه یا خواندن یکی دو جمله از زبان شما در میان یک مصاحبه، دوان‌دوان یا هروله کنان خود را به خانه برسانند، از شما وقت بگیرند تا مانند تعدادی ناراضی از یک موضوع یا بخشی از عملکرد شما، از شما به شما شکایت و انتقاد کنند؟

پیشنهاد:  جشنواره «شعر و موسیقی بومی» در نوشهر برگزار شد - babol music | اخبار ایران و جهان

منبع: https://www.mehrnews.com/news/5759868/%D9%88%D8%A7%DA%A9%D9%86%D8%B4%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D9%81%D8%AA%DA%AF%D9%88%DB%8C-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%85%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%82%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D9%87%D8%B1-%D9%85%D8%A7-%D9%87%D9%85-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%85

Im Livcasino existiert es spezielle Tische für User, perish mit besonders hohen Einsätzen spielen sollen. roulette video poker Hier gibt es hohe Bonusbeträge, umfangreiche Cashback-Aktionen sowie verhältnismäßig accomplir Bedingungen. vulkan vegas casino app Andernfalls werden Sie $nickname ist gerade beim mit einem der kompetenten Mitarbeiter erreichbar. sind sie Gewinne aus Freespins müssen unter Vulkan Sin town grundsätzlich 15-fach umgesetzt werden. spiele wie